1. Termin wysyłek indywidualnych:
- Realizujemy jedynie opłacone zlecenia w terminie do 14 dni po otrzymaniu wpłaty na konto.
Podany termin dotyczy zamówień zawierających alby i sukienki. Zamówienia zawierające produkty takie jak same dodatki ( czyli bez alb lub sukienek, zaproszeń i innych dewocjonalii personalizowanych ) wysyłamy w ciągu 72 godzin.
2. Termin wysyłek zamówień grupowych:
- złożonych do końca bieżącego roku - realizujemy w terminie od połowy stycznia do końca marca,
- złożonych do końca lutego - realizujemy w terminie do końca kwietnia,
- złożonych w marcu lub kwietniu - realizujemy w póżniejszym terminie w zależności od „mocy przerobowych”. PROPONUJEMY NIE ZWLEKAĆ Z ZAMÓWIENIAMI, gdyż ich realizacja zależy od kolejności składania.
3. Informacje ogólne dotyczące wysyłek
- Towar wysyłany do Państwa jest nowy i nieposiadający wad produkcyjnych.
- W cenę wysyłki wliczona jest opłata kurierska, opakowanie oraz 23% VAT.
- Koszt przesyłki kurierskiej ubezpieczonej na terenie Polski to 25zł.
- Koszt przesyłki kurierskiej ubezpieczonej poza terenem Polski to około 100zł.
- Koszt przesyłek kurierskich z zamówieniem grupowym zależy od ilości zamawianych produktów i kraju docelowego.
- Paczki nadawane są na adres wskazany przez klienta w zamienieniu.
- Produkty pakowane są w odpowiednich rozmiarowo opakowaniach, aby były jak najlepiej zabezpieczone.
WSZYSTKIE PRODUKTY STROJÓW KOMUNIJNYCH MOŻNA ZAMAWIAĆ INDYWIDUALNIE I GRUPOWO. | |
ZAMÓWIENIE INDYWIDUALNENajszybszym sposobem jest złożenie zamówienia w sklepie internetowym.Jeżeli zamierzasz zamówić od 1 do 7 strojów komunijnych jesteś klientem indywidualnym. |
ZAMÓWIENIE GRUPOWEJeżeli zamierzasz zamówić nasze produkty komunijne i jesteś klientem grupowym albo odbiorcą hurtowym.Możesz je złożyć klasycznie poprzez sklep internetowy, albo przesłać je na adres email: zamowienia@ubiory-komunijne.pl Jeżeli zamierzasz zamówić powyżej 8 strojów komunijnych jesteś klientem grupowym. |
FORMULARZ DO ZAMÓWIEŃ GRUPOWYCHPobierz - Formularz do zamówień grupowych |
Wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, dzięki czemu w większości przypadków docierają one do Ciebie już następnego dnia roboczego. Pamiętaj jednak, że wysyłki realizowane są tylko od poniedziałku do piątku, w związku, z czym towary wysłane w piątek będą doręczane od poniedziałku. Zapewniamy Ci szybką i sprawną realizację zamówienia.
Każda Twoja przesyłka jest ubezpieczona na wypadek uszkodzenia lub zaginięcia w czasie transportu. Masz, więc pewność, że Twój zamówiony towar jest w dobrych rękach. W razie kłopotów z transportem szybko rozwiążemy NASZ WSPÓLNY problem. Wysyłamy towar zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu, co gwarantuje, że Twoja paczka dojdzie cało i bezpiecznie w wyznaczone miejsce!
Po odebraniu paczki i rozpakowaniu, jeżeli stwierdzą Państwo uszkodzenia Prosimy o kontakt z GLS w celu umówienia się z kurierem na spisanie protokołu uszkodzenia, sporządzony protokół prosimy przesłać na adres:
zamowienia@ubiory-komunijne.pl, a my niezwłocznie zrealizujemy reklamację.
W zamówieniach numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail jest bezwzględnie konieczny.